Det tar sig...

...sa mordbrännaren när han tuttade på.

Har ju börjat springträna som smått, tänkte det är väl lika att vara förberedd till Tjejmilen.
Har bara sprungit till gamla kyrkogården förr, men nu tänkte jag öka lite...
Det blev ca 6.5 km och det kändes bra!
Inte alls farligt jobbigt:)
Men jag tog det rätt lugnt, måste träna lite intervall och få upp farten.

Imorgon är det svenska flaggans dag.
Inte för att vi brukar fira nåt stort, men en tårta eller åtminstone en kaka ska vi göra iaf.
För vi är alla lediga, så här mitt i veckan:)

Min piga var och hälsade på mig idag när jag jobbade åt Peter i hans butik.
Ja, hennes mamma var oxå med förstås...

Ja och så var jag ju i kyrkan i morse!
Sameskolan hade avslutning.
Eleverna sjöng så fint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!