Hon känner inte igen mig...

Jag försöker förtvivlat lära mig texten till sången Sara och Sara sjunger och Matilda spelar till...
Och min kära dotter, som verkligen gjort sitt bästa för att hjälpa mig, sitter och skrattar...
För det går inte så bra just nu.
Eller vi är inte helt ense där, jag tycker jag gör stora framsteg...hon håller inte med:(

Idag var vi på 60 års fest för Peters moster Enid. Jag kallar henne oxå för moster, för hon är mig lika kör som mina egna mostrar och fastrar.
Jag har skrattat så jag har ont i magen med Sussi, Vivi och toktanterna Gerda och Berith:)
Nu är det Eurovision röstning på tv, måste väl kolla hur det går för Loreen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!