Midsommarafton

Så var det visst midsommar igen
Vi firar inte midsommar mycket i vår familj.
Ska försöka få till grillat till middag om inte solen får för sig att försvinna.
Max har bjudit in sig på tårta hos sin kummi, så vi beger oss strax ditåt:)

Min rygg vill inte bli bra...
Mot mina principer gick jag till fabbo doktorn bara för att höra precis vad jag redan visste.
Sträckning av ligament (fast det ordet använde inte jag) medföljande inflammation, ordinerat: ipren kur!
Det var ju det jag sa!
Varje gång jag går till läkare ordineras jag Ipren...

Ingjuter verkligen förtroende

Nu ska vi försöka ta oss ut och till kummi Ida, äta lite midsommar tårta

Ha en glad midsommar!

Postat av: C

Bye bye stockholm bye bye ;)

2012-06-22, 15:28:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!