Tjejweekend i Prästholm

Det har varit så trevligt att hälsa på Martina och Jonas, och vi fick sällskap av Vivi, Simon och Josef.
Finns inget jag värdesätter mer än att umgås med goda vänner. Ibland behöver man ett avbrott från verkligheten:)

Igår slösade jag en halv förmögenhet på skor åt barnen, och träningskläder till Tilda.
Vi ska ju springa tjejmilen, då kan vi ju åtminstone SE proffsiga ut:)
Idag gjorde vi Luleå, lämnade in min kära gitarr på reparation, och ögonshoppade resten av dagen.

Eftersom jag inte har nån aning hur man sätter in bilder och kommenterar under så säger jag bara:
Vi åt kalkon idag, den var suuupergod, jag stoppade den...men Martina gjorde all smaksättning:)
Och på stan ser ungdomarna lagom roade ut över att behöva pröva skor...
På kvällen var alla utom jag på bio, och sen kom de hem och tittade tv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!