Kulturskolan rockade loss

Igår var det dags igen, vårkonsert med Kulturskolans elever. Jag är väldigt stolt över våra barn, dom är så duktiga.
En eloge till vår musiklärare som lyckas med att dra ur dom deras kvalitéer.

http://www.youtube.com/watch?v=vpE2lnkIQjk&feature=youtube_gdata_player

http://www.youtube.com/watch?v=HKiP6n7vSjA&feature=youtube_gdata_player

Idag åkte dom till Kiruna, imorgon ska de uppträda där. Våra fina barn.

Max och Pääri var och hälsade på hos Henna idag. Max och Henna hoppade och lekte i vattenpölarna, medan lille Pääri stod bredvid och tittade på...

-"Pappa säger att jag inte får hoppa i vatten." säger han

-"Det får inte vi heller", säger Max och Henna, "men vi gör det ändå!"

Marri frågade Max om han var blöt?

-"Ja, men inte på insidan"

Han blev blöt på insidan oxå till sist...

Max mamma älskar inte den här säsongen, men det gör Max...

Postat av: sussi

när mina var små så tog vi på oss stövlarna och hoppade som galningar i alla vatten pölar hittade =) önskade man fick göra samma sak med de nykommna små =) jag älska vatttenpölar , vatten växer man av =) pöss



hm.. jag måste komma visa hur man gör =)

för övrig: blir hemma i helgen! kommer sen men då åker ju du!!!

2012-05-09, 22:35:33 -
Postat av: C

Kan du inte lägga upp låten som jag frågade om???

2012-05-10, 20:29:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!