Hjärtsnörp

Ja, jag fick faktiskt ont i hjärtat idag med. Men inte av samma anledning som igår. Nej, jag vaknade och såg att solen lyste, eller snarare strålade, in igenom fönstrena. Men det var inte därför heller, för allt damm som jag annars brukar få ont i latmasken av har jag och min man avlägsnat igår så duktigt!
Det var när vi for ut med skotern efter älven som det snörpte åt kring hjärteroten, så vackert är det här på våren när vädret visar upp sig från sin bästa sida.
Aaah vad jag är glad att jag bor här just nu.

Vi har suttit ute hela dagen, bakom huset och grillat korv. Mina bröder, Ulrika, Henna och Per kom också och grilla. Och Henke och Robban var förbi och drack kaffe.
Jag har fått färg i ansiktet, men det är snarare rött än brunt. Känner att det bränner i fejan.

Nu står pappsen och gastar på barnen som inte vill gå och sova, måste väl gå och slänga dem i säng då.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!