Hujja mej

Jag är så less på att jobba. Vill vara lite ledig nu, men det blir inte förrn på måndag-tisdag.
Men jag trivs väldigt bra på mitt jobb, vilket kan verka motsägelsefullt, men det gör jag faktiskt. Har så trevliga medslavar, och det är faktiskt inte så trist att vara butiksbiträde som man kanske kan tro.
Man träffar ju massa folk varje dag. Och fän också för den delen.

Det finns en del som man bara suckar åt när de sätter foten innanför dörren, men det finns också de som man bara blir glad av att se. 
Tex ett gammalt par som handlar både en och flera gånger i veckan. 
Och ett ungt finskt par med en pojke i Max ålder som är såå  söt och rolig. Idag sa han "pappa bedalar" och sen "dakk,dakk" med finsk brytning:)
Och så Jonathan som alltid skrattar när han kommer in!

Nu ska jag slänga viltunat sänkhyyn, och sen tittamassa tevetää koko kvälli.
Stickamassa lakki Matildalle.
NattNatt

Postat av: Nina

Hehe, köpte dom sitt sedvanliga äckliga fikabröd den här veckan också? :)

2008-04-11, 08:43:35 - URL: http://ninokalainen.blogg.se
Postat av: malin

Japp, och mommen klagar varje gång på att det är just äckligt:)

2008-04-12, 21:40:09 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!