Vart tog himlen vägen?

Har inte sett himlen på flera dar känns det som. Bara en massa snö och åter snö. Det var en hel meter snö på altanen som Peter skottat fri för nån vecka sen. Jag fick gräva fram balkongdörren så jag kan gå ut och hämta ved.
Och mera kommer det. Verkar vara ymnigare igen, tar det inte slut snart så är det väl vinter till juli.

Vi var på världens gladaste och goaste Sagas dop igår. Hon är en liten solskensunge, man blir bara förälskad när man ser henne.
Men Max har nog fattat tycke för Sagas lilla mamma. Han var som en igel på henne igår och idag när de kom till Movägen så var han där igen:) Men pussas törs han inte...än!

Det är så mysigt att vara hos Enid och Henry, de har alltid plats för min stora familj, även om det inte var meningen att vi skulle sova över så fick vi såklart plats. Och så var ju Vivi och Martina där igen. De har blivit som min familj hela bunten, lika mycket som min riktiga familj. Har ju inga egna systrar, så jag är så glad att jag har Enids flickor.

Nu håller jag på att koka renkok, med tunga. Mums, vad gott! Men det blir lite sen middag, vid 7, fast det behövs ju ingen kvällsis då.
Har inte ätit ren kok på eeeevigheter, och det vattnas redan i munnen.

OOps nu ringer gubben , måste svara
Postat av: Din syster;)

Oj vad gott med renkok det hade jag velat smaka var så länge sedan jag fick äta det:)
Det var riktigt trevlig att träffa dig i lördags och riktigt kul att du sov över.
Ledsen att jag inte hann säga hejdå på morgonen men det var någon som fortfarande sov;)
Kramar

2008-04-09, 10:02:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!