All work, work

Så var man igång med jobbet igen. Konstigt vad fort man glömmer vad som ska göras bara för att man är ledig. Men det har gått bra iaf, fast jag är så gott som ensam på jobbet. Ingvar gör sina gästspel då och då, men han är lika mycket borta.

Var till Skellefteå i lördags på kusinträff, och det var så himla trevligt att umgåsas med släkten.
Vi skrattade så jag hade ont i både mage och käkmusklerna.
Som min käre kusin Rick sa framåt småtimmarna:
Malin.......vet du....... Blod är tjockare än vatten! Några gånger, men närminnet hade nog fått sig en törn efter kapsyl-leken:)
Det är en lek som jag verkligen rekommenderar på alla fester, den och Tarzan. Herregu, vad vi har haft kul.
Hopps det blir i Kiruna nästa år så vi slipper fara så långt. Det var lite jobbigt att åka på lördag och komma tillbaka på söndag. Men absolut värt det.
Jag hoppas de som inte kunde komma i år kommer nästa år i vart fall.

Maxi-ponken håller på att bli stor, han har slutat m blöja. På dagarna, men inte natten ännu. Det har gått oväntat bra, den senaste veckan, ja kanske mer, har bara en olycka inträffat, tror jag. Jätteduktig är han, minsan.
Kanske vi måste göra en till liten bebba....not! Det är sååå skönt att han blir större och större. Snart är småbarnstiden förbi och jag har längtat till den tid då man inte behöver vakta honom alla vakna timmar. Snart är det klart med det.
Det är ju liksom ganska mycket han hittar på, lilleman. Jag vet inte hur många översvämningar han har ordnat i toan, tillexempel. Eller hur ofta han rymmer ut, helst utan kläder. Blir trött bara av att fundera på allt han kan få för sig.
Men söt är han. Det är de alla fyra!

Nu ska jag kolla om det finns nåt värt att kolla på tv innan jag går och sover, för jag måste upp kl 7 igen.

Nattnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!