Piss i byxan och ha det bra...

....ligga lite och fundera.
Varmt och skönt som en sommardag, jag tror jag pissar lite mera:)

Det var en trudelutt min pappas farbror lärde mig när jag var liten, han tyckte väl att jag skulle utöva den saken oftare eller nåt.
Vi har fått Max nästan helt blöjfri, han t o m sover utan blöja nu helt plötsligt. Men bajsa på toa, det vägrar han. Då är det bara att plocka fram blöjan igen. Fast det är väl bara en fråga om tid, det.

Snart har första veckan med dagis och skola passerat, och vad kan man säga?
Tiden bara flyger fram. Även om man inte alltid har så roligt.
Skulle gärna vara lite ledig igen, men nån måste ju tjäna levebrödet i den här familjen oxå.
Ska ta en titt på nätet nån dag och spåna efter en bärbar dator, m trådlöst vad-det-nu-heter så jag kan sitta i köket och surfa. Slippa springa fram och tillbaka när jag tycker att jag hör nåt barn vakna eller gå i sömnen.
Dock inte idag, det blev så sent innan räkningar och sånt var avklarat.

Vart har min skatteåterbäring tagit vägen?
Jäkla skattmasar, har snott mina extra-penki. I morgon ska jag ringa och skälla ut dem, minsan.

Så det så
Postat av: Nina

varför int ebara låsa in dem i deras sovrum när de somnat slipper du skaffa bärbar dator.hehe.

Nåå.kanske kommer vi förbi karre en sväng i helg.

2008-08-29, 11:10:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!