Städartagen

Idag har jag gjort nåt så tråkigt att man bara kan dö, men det är så himla skönt när det är färdigt. Jag har röjt i lekrummet, slängt en massa trasiga leksaker och stoppat undan ännu mera så nu är det tomt och fint i det rummet.
Sen tog jag fel på dag. Trodde det var onsdag, den dag återvinningen är öppen i Karre, så vi började röja i garaget/förrådet också. Men det gör ju inget, nu är det med gjort, vilket har tagit oss ca 1 ½ år att komma till skott.

Att man kan samla på sig så mkt skräp, vi slängde flera säckar m kläder och skor och annat skräp. Men nu är det rätt så tomt iaf, man kan komma in i förrådet utan att behöva flytta på saker först:)

Så imorgon för Peter skiten till återvinningen, och sen far vi till Elvebakken över helgen. Mamsen och papsen mina kommer oxå på fredag och hälsar på. Hoppas på fint väder så vi kan åka och fiska på lördag.
Måste packa ordentligt m kläder åt alla så vi inte fryser som vi gjorde sist.

Ska vara och lira lite poker innan jag går och sussar, eller inte förresten. Klockan är ju snart natten.
Har städat halva dan och lite till, knappt kollat OS alls. Måste checka sajten hur det går för alla som har tävlat.

Sii jo lejter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!