Verkar börja bli höst!

Äntligen känns det som om hösten närmar sig. Drygt en vecka till skolstart, och mörkt på kvällen. Yes, det är på tiden. Nu behöver bara frostnatten komma så ohyran dör ut.

Var till Merta idag och plockade lite blåbär, ska göra paj i morgon. Eller, jag plockade inte mer än några nävar, men alla andra i familjen gjorde ganska bra jobb. T o m Maxen drog sitt strå till stacken! Mums vad gott det ska bli.

Tror nog att vi far en sväng till stugan iaf, men inte hela veckan. Så kan jag städa när vi kommer hem istället. Nog är man väl lite konstig som vill stanna hemma och städa när man är ledig, men jag orkar faktiskt inte göra det när jag jobbar 8 tim om dan. När jag är ledig tycker jag det är skönare att städa. Man är väl inte lika trött, antar jag.
Och det är nog på gränsen till att sockarna blir kvar på köksgolvet när man passerar....

  

Vem vill väl inte åka hit egentligen?


Postat av: Nina

Kanske kommer jag och Saga och hälsar på till helgen om ni är hemma..det gör inget om sockarna fastnar i golvet jag har flera par..

2008-08-17, 19:21:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!