Annandags ångest

Alltså, det händer varje år...
Jag blir så ledsen på annadagen, för då är allt det roliga slut!
Ledigheten över, och vi måste dra oss hemåt.
För att inte tala om ångest över allt som man stoppat i sig.
Men jag har faktiskt varit lite lagom onyttig i år.
Bara frossat i farmors hembakta pepparkakor:)

Åker hemåt imorgon efter lunch, för er som undrar.

Mitt mobilnummer ska ändras så jag når ej ut till omvärlden som det är just nu. 
Men man kan ännu ringa TILL mig, men jag svarar bara om jag hör den förståss...
Sorry, ACT hoppas att nya kortet kommit på måndag när jag jobbar igen:)

Igår var jag tvungen att gå ut och gå för jag har slöat så många dar.
Man blir ju helt lealös av att bara äta och sova.

Men idag mår vi bättre, var t o m och shoppa på Dollarstore i Piteå.
(Ungarna ville på Barnenshus som var stängt)

Nu ska jag gå och kolla på Hunkar på country-galan på tv2
Postat av: nina

haha du här har vi syndat samtliga synder om o om igen.avslutade just kvällsmålet :P

ja de där om nyår tål att tänkas på.we can ju höras

2008-12-26, 22:35:05 -
Postat av: Hanna nutti

ååh, countrygalan var så bra..

2008-12-27, 01:10:45 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!