Bloggeliblogg

Nå nu sitter jag då äntligen i tv:rummet och bloggar, men inte med min dator inte.
Den vägrar ta med mig ut på internetet.
Påstår att nån inställning inte är rätt, och jag har ingen aaaning om hur jag ska kunna åtgärda det.
Bajs åxå!!!

Matildas dator, och Peters jobb dator kan minsann komma ut men inte min.
Så det är ju en liten tröst att jag har installerat routern rätt iaf.

Ikväll var vi på julfest med storbarnen på skolan och det var teater och underhållning med varierande kvalité.
Men min dotter är så duktig på att spela gitarr så jag blir stolt som en tupp.
Eller höna då, men det låter så virrigt:)
Hoppas Berith kommer fortsätta undervisa så att hon kan lära henne ännu mera.

Ja det var väl ungefär vad jag kunde komma på ikväll, men det är ju bättre än inget.
Hörru N, ibland har man jättegoda intentioner att författa något intressant när man loggar in, men så sitter man där helt tom i skallen.
Händer mer än ofta för mig kan jag säga.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!