Bullmamma

Idag har jag varit det, mamman som bakar bullar till sin familj.
Fast hon kan nog inte skryta med att hon är som född till det.
Men det går att äta dem iaf...

 Kolla in the ugly kakel in the bakgrunden! 

Liten medhjälpare               



Och så det happy ending!

Jag lär mig aldrig att göra en lite mindre sats deg, så jag är alltid piss-less när det är klart.
Kanske därför det tar så länge till nästa gång:)

Så här ser det ut hos oss efter helgen:

                                 




Postat av: Martina

Hmm det var inte bra att titta på din sida man blev ju hungrig så nu måste jag fixa nått att äta. Kanske pasta å sås, innan min nya diet slår igång:)

2008-12-15, 16:29:10 -
Postat av: sussi

barnbarn kommer säkert att säga " vi vill ha fammo/mommos bullar".....

2008-12-17, 23:57:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!