God Jul!

Så vi kom till Pite alltså, men det var på håret att vi sket i att fara.
Men nu är vi här och det var ju tur det.

Vi har ätit gott, och jag har t o m ätit G O D I S igår.
Mums, vad gott det var ibörjan. Sen mådde jag lite dåligt...

Till och med tomten hittade hit!
Med alldeles för mkt klappar, som vanligt!

Och så vill jag bara hälsa God Jul till allt och alla!
Postat av: Sussi

GOD JUL TILL DIG OCH MIN FISKEVÄN MÅLIN

2008-12-25, 19:00:34 -
Postat av: Nina

Ahaaa du jobbar står i du arbetsamma kvinna.

FUnderade på att ta en öl eller fler på nyår men vi tog en drink eller fler igår med vivi,sahara o martina så vete faan aasså blir kanske att joina den nyktra skaran.ska ni göra nåt?dpränga bort fngrarna å så?

2008-12-26, 18:00:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!