God natt, sov gott

Skulle bara stänga av datorn, kunde inte låta bli att kika in lite.
Det är ju inte så sent och jag har bara tråkiga saker att göra om jag inte gör det här...
Vika tvätt eller städa.
Det var inget svårt val.

Idag har jag faktiskt gjort väldigt mycket, fast jag inte har fått värst mycke gjort.
Om nån förstod?
Till att börja med har jag sovit massa länge, till strax före 9.
Har plogat framför huset två gånger, för vår Herre har lite svårt att hålla tätt.
Varit på julfest i Merta, och det var fullt hus.
Hälsat på hos Grannen i flera, flera timmar.
Hängt en unge, nej jag menar en tvätt och tvättat en unge.
Och så har jag tänkt baka saffransbullar, men det blidde för sent idag, så vi får göra nytt försök imorgon.
Har ju köpit allt som ska i degen iaf:)

Sen sövde jag pojkarna, de små, för Tilda och Petrus sover hos kompisar igen.
Och nu sitter jag här...

Max ju brukar sjunga högt i sängen innan han somnar.
I kväll stod lucia-sånger på repertoaren.
Natten går tunga fjät, Blinka lilla, Nu tändas tusen juleljus m fl
Och så kom den här:

Sankta lucia
Skänk mig en tia
Tian var på toppen
Dra mig i snoppen

Di barna, di barna

Postat av: Anonym

HA HA HA den var fasiken rolig,

2008-12-14, 21:24:08 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!