I did it!

Nu har jag finally gjort det!
Beställt en "bredbar" som nån så sött kallade det. (vet ej vem)

Hoppas den är bra, men jag ska ju i stort sett bara skriva lite på den så det ska välan inte så mycket till.

Vi har haft så kallt här idag, ute alltså, som i gamla dagar.
-27 lite drygt.
Det kan man kalla riktig vinter.
Så jag kan tyvärr inte blogga längre, för det tog alldeles för länge att bestmma sig för vilken dator jag ville ha.
Så nu är jag stelfrusen, ända in i märgen.
Men snart kan jag sitta i tv-rummet och mysa med min nya kompis:)
Och slippa frysa arslet av mig.
Fast om det verkligen hade funkat hade jag nog kunnat sitt här oxå, för rumpa det har jag så det räcker och blir över...

Måste krypa in under täcket och sussa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!