Jag klarade det!!

Jag städade hallen igår!
Vilken insats, jag var helt färdig efter det:)

Kolla själva:

Kaos1                 Kaos2

Nu hittar jag golvet åtminstone:



Och eventuella barn där slipper gå vilse!



Jag hann t o m börja julpynta lite.
Ska försöka ta resten idag, det är ju faktiskt inte så många saker jag har.

Ikväll drar jag och lill-malin iväg på tjej-weekend.
Imorgon kl 6 går tåget mot Umeå och Martina.
Det är synd att det är så långt dit, men det ska bli så mysigt m lite julshopping och julbord.

Var på glöggafton i lördags hos en väninna, med några andra väninnor.
Det var jätte trevligt och jag har än en gång bevisat att det inte behövs alkohol för att ha roligt.
För min del alltså, det underlättar ju om nån dricker iaf:)
Nej, men jag hade riktigt roligt, och man mår som bättre efter att ha skrattat lite.
Det finns nog lite sanning i det där att ett gott skratt förlänger livet.

Nu måste jag gå och börja packa.
Postat av: Nina

hehe hittade du lilla philip där?du som trodde att han var hos en kompis och så hör du nån säga hallååå under en sko.... :)

2008-12-04, 11:53:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!