Kallt,kallt,kallt...

Sitter framför datorn med dunjacka på och fryser faktiskt ändå.
Om näsan och fingrarna.

Hoppas nån duktig kan komma och hjälpa mig med att få igång internetet på den nya när jag får den så jag slipper det här.

Det är -31 grader idag, och jag var tvungen att gå hem från jobbet.
Lite kallt, om jag får lov att klaga.
Men jag tycker det är ganska bra med kyla, tar död på alla baciller.
Haaataaar magsjuka.
Snart är den här.
Bara vi klarar oss till jullovet, så vi kan åka till farmor. (eller som Malte säger: famror)
Sen kan jag ta smällen, men till dess: håller tummarna.

Till helgen ska vi uppvakta Jonathan som fyllt 5 år i tisdags, men vi har inte hunnit dit riktigt ännu.
Gav honom en grattis kram iaf!
Han är ett mysterium, den gossen.
Både liten och gammal, en del saker han gör är så uttänkta som det kan vara.
Jag vet verkligen inte vad jag ska kunna vänta mig av honom, ett rent mysterium.

Hoppas han förstår hur mycket jag tycker om honom...
Postat av: Jag igen, C

Hmm tror inte magsjukan kommer på besök ändå...

Magsjuk, magsjuka, magsjukan...

2008-12-11, 21:43:02 -
Postat av: Nina

tror bestämt du drog en lögn där har ett minne av att du inte gick HELA vägen hem ? :P

2008-12-12, 11:58:00 -
Postat av: Martina

Kom hit igen för jag kan inte sova

2008-12-13, 00:30:29 -
Postat av: Malin

OK, Förlåt Nina.

Jag fck faktiskt skjuts de sista hundra metrarna.

Tack!

2008-12-14, 00:11:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!