Shopping

Nu har vi kommit hem från stan, mer eller mindre fattiga!
Närå, det har faktiskt gått rätt bra.
Tror det finns pengar kvar på kontot.

Lite ont i ryggen, men det kan ju bero lika mycket på att jag har sovit i soffan (men jag sov gott), som på att vi marscherat någon timme i affärer.
Vi har haft jättekul också, särskilt när vi åkte buss hem, och Fia var som ett litet barn som åkte karusell...
Vi satt i en "dragspels"-buss, och satt mitt i dragspelet.
Behöver jag säga mer än att hon var enormt fascinerad av när bussen svängde: och väldigt ljudligt fascinerad!:)

Nu håller Martina på och lagar gräsandsgryta som luktar mumsigt, fast hon bara börjat än.
Postat av: nina

snackar du skit om min gamla soffa? ;)

max var så söt på julbordet i karre igår, knyckte en massa skumtomtar som de kunde rymma si hans små nävar....

2008-12-06, 15:00:25 -
Postat av: Jag igen, C

Underbart att det finns såna människor som FiaPia:) OCH att du hamnat i hennes gäng och får lite humor lol

2008-12-07, 09:40:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!