Simma lugnt

Nu har jag vart duktig och diskat bort middagen direkt!
Det är rätt tråkigt, men ack så skönt när det är gjort.

Igår tvingade jag alla mina barn att städa undan eftersom jag inte orkade mera.
Gissa om jag var impopulär ett tag...
Men det blev fint, och jag struntade i de aggresiva attackerna.
No pain, no gain!

Så är det bara tvättberget att övervinna.
Undras om det är möjligt???

Strax är det dags, att ta mig till badis och kämpa mig igenom 60-70 små längder.
Det är också skönt när det är klart.
Kallt är det också:)

Brrr
Postat av: Anna-Maria

Hmm..badis i karre,var ligger det? Har som för mig att jag bastat på nån anläggning i Karre för läääääänge lääääääääänge sen. Det var i allafall en schysst bastu. Dina bullar såg riktigt goda ut måste jag säga.

2008-12-15, 21:09:01 -
Postat av: Martina

HAHAHAHA dina bullar moaaaa lät lite perverst. hihih

2008-12-15, 21:53:14 -
Postat av: NIna

Ja badis i karre var är det??

Menar du den där pölen Malin som man kan ta två simtag så är man framme?'är det deen du menar ?:-D

2008-12-16, 10:59:50 -
Postat av: MALIN

Sa ju att det var många små längder;)

2008-12-16, 11:46:50 -
Postat av: Anna-maria

Martina de e skillnad på bullar och brön ;P

2008-12-16, 21:21:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!