Uschamej

Ikväll så började det!
Magsjukan har gjort entré....
Philip stackarn har spytt så mycket så det inte finns nåt kvar.
Peter  är väl nära döden, han både spyr och har influensa och det är mkt för en karl att klara av.

Jag har bara ont i magen, men det är psykiskt tror jag, för jag hatar magsjuka.
Kommer inte sova mycket alls i natt om jag känner mig själv.
Ligga och lyssna på om nåt av barnen börjar kräkas....

Uääähh, jag mår inge bra:(

Undrar hur det blir med resan till farmor nu då???
Postat av: Jag igen, C

:) MAGSJUKA MaGsJuKa magsjuka mAgSjUkA MagsJUka :)

2008-12-21, 08:53:01 -
Postat av: Nina

Uääääkk!Så ni får vara hemma i jul?kanske åker ni till nyår?om inte så kanske vi häslar på.om magsjukan rest bort alltså......

2008-12-22, 21:31:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!