Enögd klumpeduns

Igår var jag tvungen att ta ut linsen i det öga som inte är opererat för man ska vara linsfri någr dar innan op. Det är hemskt svårt att bedömma avstånd och balansen är inte riktigt vad den ska vara.  Har haft lite dåligt m kontrollen idag, spiller och dräller då och då. Prova att va enögd hela tiden. Jag bävar för när jag ska köra bil i morgon, hoppas det inte är mkt folk på byn när det bär av!!
Jag är så gott som halvt blind på det ögat, och även om de tagit bort glaset för vänstra ögat i brillerna så går det inte riktigt att se. Det är som om man har en kikare för ett öga och försöker se ordentligt. Dömt att misslyckas. Men bara i 4 dagar, på torsdag far jag till Umeå igen och gör klart det här. Och så har jag date med M, världens goaste!!!

Nu ska jag promenera och hämta alla barnen som är utspridda runt byn. Har ingen bil, Peter har farit till Norge att ordna med kommunen så han slipper bo där i fem år bara för att han fått marken av sin onkel. Och jag skickade barnen m mommo och moffa så jag fick "diska och plocka undan" i lugn och ro. Det har jag redan gjort så jag passade på att kolla lite vad alla har för sig oxå. Annars blir det på natten igen, och jag hade tänkt sova m Max ikväll, så vi orkar till dagis och jobbet i morgon.
Så nu ska vi gå hem för jag törs inte ta bilen, och vi går t daggo imorrn och så hämtar moffa dem. så hoppas jag Peter kommit hem så jag slipper köra bil:)
Postat av: Dina date:)

Jepp ser framemot att träffa dig på torsag och vi skall ta en lång och härlig middag på stan:)
Skalll fixa bord:)
Nu skall MArtina sova lite:)
Puss å kram

2008-02-10, 23:38:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!