Äntligen helg

Eller inte, egentligen. Jag måste jobba i helg. Och nästa helg också. Kul. Eller inte...
Men jag får ju sova lite längre på morgonen iaf.

Jag går omkring som en enögd liten tant, folk undrar vad jag håller på med när jag blundar med ena ögat. Det är antingen det eller gå med solglasögon inomhus. Igår när jag promenerade hem i mörkret hade jag på solbrillerna för det blåste så. Såg knapt var jag satte fötterna, men vad gör man?Det blir ju bättre och bättre varje dag, nu blev det inte torrt förrän efter 14 nångång. Och ibland ser jag helt tydligt oxå. Det verkar lovande:)



Här är vår lilla Max. Han har just smakat på cykelpumpen. Det är vad han gör för det mesta; utforskar! Oftast sina föräldrars tålamod men även sånt som han finner intressant. Som tex kylen och skafferiet. Eller storasysters rum!!
Men han är så söt när han sover. Det är de allihopa.

Nu ska vi gå och bada de små telningarna så de sover gott inatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!