Räkningar

Yippi kah yey.....vad kul det är när månaden börjar närma sig slutet igen. Var kommer alla räkningar ifrån? Och ändå är det inte sååå mkt som är onödigt inhandlande. Som det är i december, typ.
Men de trillar ner som manna från himlen, bara gilla läget och betala.

Sitter och lyssnar på musik som Martina brände åt mig när jag var i Umeå, och försöker få skiten avklarad.
I morgon ska vi till Kiruna med hela familjen!! Få se om jag kommer hem som psykiskt vrak eller om stålmamman lyckas hålla nerverna i styr under total press? 
Vi ska handla lite kläder till Peter och barnen till begravningen på lördag. Och så ska Matilda få göra hål i öronen, en av hennes födelsedagspresenter. Och naturligtvis bunkra upp med blöjor och välling från Coop. Men det är billigare med up&go i Norge, faktiskt: 80NOK för ekonomipack.

Så det är nog säkrast att gå och lägga sig så jag hinner få lite skönhetssömn innan det är avfärd. Kirunaborna är kanske lättskrämda om man kommer som man är:)
Ska bara hänga upp en jäkla tvätt igen, tredje idag. Fattar inte att det aldrig tar slut, men det är ju klart det blir  ju en del när man byter på 4 barn. Och ibland på sig själv och gubben oxå då... Fast han kan ju iaf klä på sig själv nu;)
Nä jag skoja bara, det kunde han redan när vi träffades, men tvätta kläder gör han helst inte. Kan inte klandra honom, det är inte det roligaste som finns.

Postat av: Nina

Johan FÅR inte tvätta kläder, han vägrar förstå att man inte ska blanda ljus o mörk, eller enligt hans teorier är det bara reklamen som lurar.Ja,han vet när han har rätt helt enkelt :P

2008-01-29, 11:26:11 - URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!