FannyFröken

Våran FannyFröken har varit borta hemifrån alldeles för länge känns det som. Nu får hon då allt komma hem, och inte fara iväg nå mer den här sommaren iaf.
Nå, hon slipper ju myggen och får bada och sola. De hittar visst på nåt roligt att göra varje dag där nere.
Idag har de varit i Kneippbyn och lekt med Pippi Långstrump...
Jag saknar min stora piga!

Har funderat på vad jag ska göra på "min" semester, den där jag ska få göra vad jag vill en hel vecka ensam... Kan inte komma på nåt men fortsätter fundera. Kanske planerar en resa till Martina i Umeå när hon kommer hem dit? Skulle vara kul med tjej-weekend, lite shopping och kanske gå ut och äta nåt gott, eller hur.

Har fått några förslag av vänner och bekanta, men inget som lockat dess mer ännu. Nå, det ska nog ordna sig.
 Max lilla aj-aj olycka!

huff, i morgon måste jag stiga upp halv 7, för jag måste duscha. Kan inte göra det på kvällen för då står håret åt alla håll när jag vaknar:) Fast det kanske skulle vara coolt med en frisyr som sådan. Jag har ju inte precis gjort mig känd för att fixa håret!!
Så nu slänger jag mig i säng och hoppas på att jag somnar innan den här dan är slut åtminstoe. Natti natt
Postat av: nina

kom ihåg att ta mer än en fjuttig liten helg!tänk dom där karlslokarna får ligga å fisa i en vecka helt ostört... ;)

2008-07-16, 11:04:31 -
Postat av: fanny fröken

snart hemma...länktar efter er oxå=)

2008-07-16, 22:48:56 -
Postat av: Martina

Tjena!

När är det du skall ha en veckas semester?

Sista veckan i augusti hade varit kanon om vi hade åkt ner till umeå. För då hade vi kunnat åka bil så att jag fick med mina saker ner;) Vi skall ju och handla på IKEA och Martina hade tänkte köpa en MASSA:)

Sen måste vi ju kolla lite, för verkar som om du och jag skall åka till Kiruna fredagne och möta upp Sarah och Vivi för att åka ner till IKEA på lördagen och sen upp igen. Enda är att jag kommer vara skit trött för just jobbat natt till fredag.

Vi höres

2008-07-17, 19:21:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!