Kubb-kross

Det var vad det var ikväll, när jag och två tjej-kompisar rent krossade tre självsäkra killar i kubb. 5-0 blev det stolta resultatet till sist:)
Trots miljoner mygg så var det väldigt trevligt att umgås med andra folk utan ungar, och utscoopningen var ju ett rejält plus i kanten.

Var på bröllop i Kiruna igår och det var så roligt att vara på fest. Lämnade minsta pojken hemma, vilket nog var det bästa vi kunde gjort. Vi slapp springa efter honom hela kvällen.
God mat och gott sällskap var det.
   Mina stiliga gossar!!

Har ju vart ledig en vecka nu och den flög bara iväg. Vi for till Elvebakken och det var underbart! Inga mygg och inget regn heller. Lite varmare hade det kunnat få vara, men kläder fanns det ju att ta på sig.
Vi fick vattnet installerat oxå, bara kallt, men så mkt enklare ändå. Som Petrus sa"Mamma, nu har vi flytande vatten!"
Om allt går som planerat så flyr vi myggen nästa gång jag är ledig igen.
Och så har jag bokat ett tredje försök att komma till IKEA om tre veckor typ.
Man brukar ju säga tredje gången gillt. Får verkligen hoppas det för nu börjar listan bli lång på saker som ska inhandlas...

   Uppe vid ett litet vattenfall      



Tänk att få se det här genom fönstret när man sitter och äter frukost, det är som en saga.

Jag ska förresten åka och tatuera mig snart oxå. Det blir spännande, är inte helt säker på vad det blir. Eller vet väl vad men inte hur jag ska få till en bild som tatueraren fattar vad jag menar. Är liksom usel på att teckna. Nina, du är ju bra på sånt, hjälp mig....

Nu ska jag gå och sova för i morgon måste jag jobba igen SUCK
Postat av: Anonym

Ni bara försvan från festen fy på er:P

Hände ju en massa kul. Ja jag hoppas också IKEA blir av,. Kram

2008-07-14, 19:59:18 -
Postat av: Martina

Ni bara försvan från festen fy på er:P

Hände ju en massa kul. Ja jag hoppas också IKEA blir av,. Kram

2008-07-14, 19:59:59 -
Postat av: Nina

åhåå spännande.vad ska du gadda in på dej ? :)

2008-07-14, 22:27:45 -
Postat av: Matilda=)

jasså du tatuera dig!va kul!!



saknar er!!!

2008-07-15, 09:13:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!