Ooh snart semester!

Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan jag får min efterlängtade semester, guuuud vad skönt det ska bli. Först åker vi till stugan och vilar ut lite och så ska jag åka till IKEA med mina "systrar" på fredag nästa vecka. Om det inte blir av den här gången tar jag bilen och åker själv! Har börjat på en lista men den verkar bli lång, måste tigga lite pengar av min gube:)

I morgon är det Karre marknad och jag jobbar i år igen. Egentligen borde det vara storhelgs-tillägg eftersom det är så mkt folk i farten, tycker jag. Jag vill kanske oxå gå på marknaden ju....eller egentligen inte, faktiskt. Räcker att springa igenom den en gång och kolla vad som inte är värt att köpa. Kul att träffa männikor skulle det kanske vara, men det får jag ju göra i kassan med.

Försökte vara ute m Max och Philip i kväll, men fick ge mig för mygg-uslingarna, fast jag hade smort mig ordentligt. Fy bövelen vad det finns mygg. Funderar allvarligt på att skaffa en sån där mygg dödar apparat, om jag bara kunde vara säker på att den funkade...??

Nu ska jag kolla in IKEAs hemsida och se om det finns nåt annat av intresse att köpa.

Natt natt
Postat av: Martina

Ha ha du skall då inte behöva åka till IKEA själv nu är vi ju på g:)

Synes på fredag

2008-07-26, 17:43:15 -
Postat av: Nina

Scientologerna eller vad den där sekten heter hade ett stånd på marknaden,,det var ju kul.heheh lite annorlunda.Myggdödare har folk sagt är skitbra...

2008-07-26, 20:12:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!