Long time, no seeing

Det var verkligen bra länge sen jag var här och bloggade. Peter har varit borta så jag har inte orkat engagera mig så mkt i skrivandet.
Men nu har han kommit hem så kanske jag hinner lite mer. Eller inte. Karlar har en tendens att inte göra mer än man ber dem om, och gör man det så gnäller man. Fast idag hade han faktiskt damsugat när jag kom hem!! 
Kanske han har saknat oss iaf.

Vi var till Norge ihelg, och det var faktiskt riktigt trevligt, fast det regnade rätt mkt. Midsommarafton satt vi ute i regnet och grillade korv tills vi frös halvt ihjäl, men ska det firas så ska det.
 Nästa gång jag är ledig ska vi också fara dit, det är ganska mysigt att ha en egen stuga att åka till.



Jag har köpt en cross åt barnen i veckan. Maxi provar!
Vile alltid ha en själv när jag var liten, men när pappa till sist köpte en åt oss var det en sån där som lät så för djävligt, så jag körde inte så ofta med den som jag hade tänkt.
Men den här låter riktigt härligt, fyrtaktare som den är.
Petrus var som vanligt nöjd i ett par dar, sen skulle han ha en annan sort.
Men nu får han dras med denna tills han är stor nog till en moppe. Den går som ett jehu, jag har oxå provat:)

Nu har mygga-kräken kommit på allvar, det kryllar av dem där ute.

Ja ja, jag kommer, rackar-ungar.
Måste gå innan de river huset!!
Postat av: Nina

Tänkte just skriva ett klagomål på att du aldrig skriver :p

2008-06-24, 14:29:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!