Bovar och banditer

I lördags natt hände nåt riktigt obehagligt. Det var inbrott i vår affär!
Några hade brutit sig in genom ett fönster och snott all vår snus och cigaretter. Det var inte nån annan skadegörelse, men det var ändå väldigt trist att komma till jobbet idag.
Man känner sig så kränkt när nån kan göra såna saker, bara ta sig in och stjäla sådant som inte tillhör dem. Jag har varit så arg på dessa stolpskott som gör så här. Ingen respekt för andra. Inte konstigt att världen ser ut som den gör idag.
Fick jag tag på dem skulle jag göra saker med dem som inte passar att skriva här, med tanke på undanröjande av alla bevis och sånt. Men så gör man bara inte.
F-n jag är fortfarande förbannad!
Och polisen som hade sååå bråttom att ta sig hit. Om vi hade tjuvskutit en älg hade det tagit en halv timme innan de varit å plats. Det är konstigt att ett djur kan ha så stor betydelse?

Nå, nu har folk nåt att prata om ett litet tag iaf. Slipper de hitta på sånt som att vi har gått i konken eller dylikt.
Har hört på byn att affären ska stänga, men själv vet jag då inget om det. Ännu...

Nu ska jag och hämta mina barn på byn, och sen tror jag att jag lägger mig m Max ikväll. Känner mig så fruktansvärt trött. Måste äta an apelsin så jag piggnar till.
Och får koll ppå tangenterna lite bättre:)

Ajöken, kröken
Postat av: Nina

ja det var då inte jag för jag har slutat snusa :)

Javisst, inte ska nån få äran att knycka en älg eller dylikt gratis och mumsa på kött som är olagligt heller!Så får ingen annan smaka..

2008-03-10, 18:26:32 -
Postat av: Martina

Så det händer saker i karre oxå:) Tråkit men ändock konstigt att det lyckats med de bya folket brukar ju ha ögon i nacken

2008-03-11, 00:18:21 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!