C-vitamin

Jag har varit som en zombie hela dan idag, vet inte vad som orsakat det, men det KAN ju vara lilla vännen Max som inte fattar att sovmorgon betyder att man sover längre!!!
Igår vakna han 10 i 7. I morse kvart i 6. Jag blir tokig på barn som inte förstår att mamma vill sova lite till. Trodde han var på rätt väg, men ju ljusare det är på morgonen desto tidigare stiger han upp. Jag måste köpa en mörkläggande rullgardin, så jag får sova.
Det värsta är att om han vaknar imorgon oxå för 6 måste jag stiga upp, för jag jagade upp Peter i morse:(

Idag var jag grymt sugen på choklad, så där så det nästan rann ur munnen på mig. Men jag klarade en dag till utan godis! Har inte ens ätit chips i helgen, fast sugen var jag på lördag. Huffa mig, det här kommer bli jobbigt. Det är så långt till juli och jag tror inte jag klarar mig över påsk. Alla äter ju ton m godis t påsk, hur ska jag stå emot då.
Som ni ser börjar abstinensen krypa fram så smått....

I morgon kommer vår nya stoora tv, platt och fin. Stor för oss iaf. 42 tum! 

Sitter och lyssnar på Takida som är bra ju?!! Och så är de svenskar. Det hade jag aldrig trott när jag hörde dem först.

Massa bra musik, Martina...

Nä, hjärnan är nog lite påverkad av sömnbristen, sitter bara och headbangar och hittar inte på nåt vettigt mera.
Ska försöka somna så Max inte tar livet av mig på morgonen. Ibland känner man sig så gammal som man är.
Om han bara skulle bli lika duktig som Philip som när han var 2 år, förvisso oxå vaknade före 6, men då satte han på tv:n själv och kollade på den tills nån annan vaknade! Duktig ponke.
Max är inte den typen som tittar tv. Han tycker  däremot om att byta film i videon typ ett dussin gånger per minut.
Klåfingrigare unge finnes inte!
Ska äta en apelsin så jag får i mig lite c-vitamin och piggnar till.Sen sova så sött.

Postat av: Martina

Vad bra att det fanns musik du gillade:)
Hur går det med ögonen?
Jag har en plan på att komma till Kiruna på fredag och vara hemma i i nästan två veckor så vi borde nog hinna ses skall du se:)
Nu skall jag spela lite spel

2008-03-08, 12:47:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!