En frukt om dagen

Det ska vara bra, säger de. Men på vilket sätt? Jag får en massa gaser av det, och det är inte till glädje för nån i min närhet.
Men det är ju iaf gott, så lika bra att fortsätta med det då. Om det nu är så nyttigt.

Det kom en gubbe in idag och frågade om vi hört att det är någon som säljer billigt snus i Gällivare. Alla sorter hade de. 20 kr dosan. Undras var det kommer ifrån? Hoppas de åker fast, de jävla kålhuvena.

Jag ska åka till stan ihelg, hälsa på Martina, Vivi och alla andra som är på Movägen. Ja, och så ska jag till optikern och kolla att det andra ögat är ok. Kommer inte ihåg att ta mina droppar så ofta som det är meningen, men annars så känns det bra.
Ska ta med alla barnen, Peter ska nog åka t Elvebakken och fixa lite. Det är bara köksdelen som behöver snickras lite så kan vi bo där allihopa. Och till sommaren ska vi fixa loftet så nån kan sova där. Det ska bli skönt när allt är klart, slippa bo i allt bygg-stök.
Valborg ska vi fira där i år, det har vi bokat med Vivi redan i höstas. Hoppas hon kommer ihåg det. Då är det väl inte så kallt längre, så vi inte fryser ihjäl.

Alltså, Vänner, det måste ju vara tidernas bästa komedi serie. Har alla delar, men ändå skrattar jag när jag kollar på dem igen. Väl spenderade pengar, måste jag säga. Hur många gånger jag har sett dem vet jag inte, men det lär ju bli fler.

Hej å hå luden tå
Postat av: merta-nina :)

Jag trorinte vi ska åka nånstans i helg eftersom det är påsk snart vi åker väl då :)
har du alla vänner, tror jag ska knycka dem!kan också kolla på dem 300 grr och skratta ändå :)Man är väl lättroad.
Jävla gällivarebor, det var väl det ja visste!Gällivare bor är inte att lita på..... :P
Vi ses säkert i helg!

2008-03-12, 11:11:03 -
Postat av: Martina

Hej hopp pille snopp snart är jag åter i kiruna

2008-03-12, 14:29:13 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!