Nu blev det kvällen

Dagarna bara flyger fram, nu var det kväll igen. Och inte fick man mycke gjort i dag heller. Jobbade till 18 och sen var vi och åt mammas smörgåstårta hos Denny som fyller 31 år idag. Gott!
Det var nog kallaste dagen den här vintern idag. I morse var det -29 grader och det är vi inte vana vid. Men det har iaf slutat snöa, och solen sken hela dan. Jag promenerade till jobbet och frös om näsan.

Hörru Nina, hur blir det med dopet? Är du medveten om att Johan och Peter tekniskt sett kan räknas som bröder om man jämför deras DNA? Jag tycker det är nog nära släkt för att få en inbjudan, eller?;)
Så att jag har nåt att se fram emot framåt våren.
Förresten ska jag och Madde ,som jag jobbar med, få åka till genrepet på Andra Chansen nu på fredag. Jobbet bjuder. Ja, eller posten egentligen, men chefen verkar tycka att det är honom vi ska tacka för att vi får åka, han jobbar ju istället för oss. Nå, tack då, chefen! Det ska bli kul!
Vi får säkert sitta längst upp, längst bak och inte se nåt mycket, men jag ska ta med kikaren så jag ser något.
Och så får man ju se alla schlager-divor på riktigt. Hur kan man bli så uppspelt bara för att det är några kändisar i närheten, jag gillar ju inte ens melodifestivalen? Nå, det blir en upplevelse att sätta i livets bok. Och den är väl till för att fyllas. Erfarenheter gör livet rikare, både bra och dåliga. Förutsatt att det är fler av de bra, antar jag.

Jag saknar dig, Martina! När är du här över påsk? Jag ska jobba hela helgen för jag var ledig förra året, men nåt hinner vi väl ses? Kvällarna är ju ledigt, efter 16.00
Jag fyller år på en långfredag, det har mig veterligen aldrig hänt förrut. Så tidigt är påsken i år. Vi kommer att frysa arsulena av oss när vi åker ut och grillar. Men grillas ska det. Det är den bästa tiden på året, våren. Och så hösten. När man får vara ute i naturen och slappa. Det är nog därför vi bor kvar här bakom guds rygg, för att det är så rogivande och vackert i naturen.
Oh, fy tusan, vad min mage mullrar. Tror nog ett besök på hemlighuset är att föredra, för både mig och anhöriga.
Storbarnen sover hos mommo och moffa inatt, och imorgon ska vi äta middag där. Lax på längden och tvären. Det är nog ingen som gör så god lax som morsan. Kanske Liv, men bara kanske...
Jobbar FM i morgon och slutar tre, de ä skönt! Ska nog ta en liten promenad innan middan, så jag slipper ha dåligt samvete för att jag äter så mkt. Nej, jag har skurit ner till en portion, men det är svårt när det är god mat. Fisk är ju nyttigt, och så blir man klok av det. Men det har jag inte märkt nåt av:)

Ohooh! 
Nu går jag. 
På toa.
Natti natti
Postat av: nina

Haha, jo ni står på dop-vip listan hela härliga familjen!Peter o Johan är ju jävligt lika, man kan ju tro att de är bröder för fasen.Har tänkt skriva o skicka inbjudningskort i
några veckor nu,kanske kommer en här en vacker dag.5 april har vi bokat dop iaf så ni vet!

2008-03-06, 09:18:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!