Ont ska m ont förgås

Har inte haft träningsvärk, men är som lite stel i kroppen idag. Sen har jag städat hela affären, 2 ggr den här veckan faktiskt, och då blir man lite svettig. Borde kanske städa lite oftare, kanske är en bra träningsform.
Och så var jag och åkte lite skidor idag igen. Vill inte påstå att det blir så många varv, men om man räknar både idag och igår så kommer jag iaf upp i plural!:) Men det är väl bäst att hålla igång så man inte får träningsvärk.
Undra om jag orkar åka i morgon åxå, innan jobbet? Börjar ju först 12, så det passar bra, men då måste man idas det. Sen slipper jag på helgen då vi åker till Kiruna efter jobbet.

Ska gå och äta lite fruktsallad framför tv: och glotta på nåt intressant, vad det nu ska bli. Gjorde en rätt god sallad igår, men ungarna tyckte mer om glassen som var till, så jag får väl äta upp den själv.

Och det var ju inte Gällivare-borna som sålde snus (som inte var vårt sa polisen) det var några ryssar. Andra ryssar än de som var hos oss och tjyvade. Om de var ryssar. Utomsvenska iallafall!

Hade så bra de
Postat av: Martina

Jepp frukt sallad är gott och bra för magen:)

2008-03-14, 13:29:29 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!