¿QUE?

Nu fattar jag ingenting, idag är det där inlägget som var försvunnet där igen. Vad är det som händer?
Ja,ja. Kan ju inte påstå att jag är nåt data-proffs, men så knäpp är jag väl inte att jag kan trolla.

Har fyllt 33 år idag, och hur många som helst har grattat mig!  De har väl läst på Karres hemsida att jag fyller år, och alla möjliga och omöjliga har sagt grattis idag. Men det är ju bara kul, förstås. Bara lite häftigt att folk kommer ihåg det de läser. Jag skulle nog inte göra det:)

Nu ska jag gå och lägga mig och sova för alla andra har gjort det, och det är inte roligt att vara ensam uppe när det blir mörkt... Nej, det var lögn och historia, Jag är lite trött, ska ju jobba ännu två dagar innan det blir ledigt.
Hoppas alla som firar påsk har det riktigt roligt ikväll, men jag saknar inte just det där m att kröka. Lite fest skulle däremot vara ytterst trevligt.
Det får bli nästa år när jag inte jobbar påsken.

Kram

Postat av: Nina

inläggen brukar sparas på översikt nånstans där omd e råkar inte komma med...

Nähä, har du fyllt 33, jag tyckte inte du såg en dag äldre än 32 i lördags :-)

2008-03-23, 20:29:48 -
Postat av: Martina

Sen brukar det vara så att det kan ta upp till några timmar eller en dag innan inlägget kommer ut:)

2008-03-25, 18:45:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!