Va f-n?

Jag fattar inte vad som är fel med den här bloggen?!?
I söndags satt jag och skrev lite, eller ganska mycket, och när jag klicka på spara och publicera så försvann allting. Så jag svor en del och så skrev jag det jag kom ihåg igen, vilket också blev ganska mycket, och nu när jag kollar så är det INTE ENS MED!!!

Skit-bajs och ###¤¤¤*** PIIIIP (censurerat):

Det är inte första gången som nåt försvinner, vad är det för fel??

Nå, får se om det händer igen så är det väl inte meningen att jag ska skriva mera,då.

Herreguuud, vad mycket människor det har varit på affären idag. Det kan ju inte finnas så många personer i en liten håla, ens när det är påsk, kan det?
Tydligen, för jag har fortfarande träsmak i arslet efter att ha suttit i kassan flera timmar i rad utan vila. Men det är ju bra att folk handlar så vi blir av med varorna. Jag var alldeles svettig efter värsta rushen.
Nu ska jag stoppa lite gildmedel på skidorna och så ska jag gå och plåga mig själv i spåret igen, det har inte blivit roligt ännu. Har fortfarande för dåligt flås.
"Bara" tre dagar kvar att jobba, sen åker vi till stugan i Norge några dagar. Ska bli kul och sen hur fint det blivit där. Hoppas det är fint väder så vi kan vara ute och grilla korv och steka kött på muurikka. Mums!

Och på lördag ska jag åka och basta m Martina i Mertajärvi, och hon lova bjuda på bastuöl, också mums!
Håll tummarna att det är bra glid idag, så jag orkar två!!! varv....det får väl ta den tid det tar, runt ska jag.
Nu börjar påsk.firarna komma till byn, ska bli kul att träffa alla som annars aldrig släpar sina pempor hitåt.
Och deras avkommor med:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!