Pust

Äntligen lite ledigt igen. Har jobbat 8 dar i rad, så nu ska det bli skönt med två lediga dar mitt i veckan.
Fast i morgon måste jag faktiskt skura lite i köket iaf. Nästan så man fastnar med sockorna när man går förbi.

Har skickat stortrollen till Luleå på skolresa så nu är vi ensamma jag och småttingarna. Det är faktiskt lite jobbigare när Matilda inte är hemma, hon är så duktig m Max. Som har vart irriterande grinig idag. Bara han inte blir sjuk igen. Ska de aldrig få vara friska?

  Och när har hon hunnit bli så stor?

Det har börjat vända i hocky-VM för sverige nu. Hoppet lever att vi går vidare från kvarten, men man vet ju aldrig m dem, plötsligt spelar de junior-hockey igen och så är allt kört.
synd bara att det går i Kanada, måste titta på natten om jag ska se alla matcher. Lite för sent tycker jag.

Nu ska jag gå och kolla lite på dumburken innan jag hoppar i säng. Gossarna sover så sött sedan ett par timmar.

Tjena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!