Aaahhh!

Jag skulle ju behöva röja den där hallen, men det vill sig som inte.
Har påbörjat det x-antal gånger, men....naoe!
Det är sååå tråkigt.

Så jag ska slappa i soffan och kolla på idol nu istället:)
Sen nån annan gång tar vi det där jobbiga.
Nästa vecka?

I morgon far min bror med sin svär-familj till Thailand.
Jag ville oxå följa med.
Men de tog inte med mig:.(
Hoppas de har det trevligt där borta, fast jag tycker inte om när de ska åka så långt bort.
Man är ju lite orolig, typ.

Min svägerska kommer inte riktigt överens med sina glödlampor.
Nu sitter hon med massa extra lampor som inte är rätt.
Tredje gången hon kom in så var jag tvungen att skratta lite:D

Nu skriker Petrus att Idol har börjat.
See ya!
Postat av: Sussi

hur kommer det sig att hallar är det värsta att fixa .... fy fan...min ser ut som beirut lika bombad

2008-11-27, 22:41:15 -
Postat av: marri

haha... du ar rolig du! a du behover inte va orolig. allt bra har!

2008-11-28, 15:55:01 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!