Det var på tiden

Har försökt blogga faktiskt, men det har varit nån fnurr på mitt internet.
Nu kom jag äntligen in.
Har kännt mig lite avskuren från resten av världen i ett par dar.
För min mobba funkar inte heller, och DÅ kan man snacka om att vara ensam!

Här har det snöat nästan hela veckan, det är underbart vinterland nu.
Jag gillar faktiskt det, för ännu är det inte för mycket snö.
Och så blir det lite juligare.

Max är lite för liten för att förstå det där med att man inte kan få allt man vill ha.
När nån,idag Philip, har en leksak som han vill ha så tar han den helt enkelt bara ifrån handen.
Så jag försökte förklara att han inte får den för Ph. har ju den.

-"Men jag vill ha den", säger han.

-"Nej, du måste vänta tills Philip har lekt färdigt"

-"Philip, är du färdig nu?"

-"Nej."

Två sekunder senare:

-"Är du färdig nu?"

-"Nej!"

Ytterligare två sekunder senare:

-"Är du färdig nu?"

...ja ni fattar?

Men det slutade bra den här gången:)
Han hittade nåt annat att göra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!