Hej mitt vinterland

Nu är det nog vinter på riktigt!
-20 grader kallt ute minsann...
Men det känns inte riktigt vintrigt iaf, för det finns så lite snö.
Men det kommer väl, sen tycker man att det blir för mkt.
Jag misstänker att det är av människans natur att aldrig vara rikigt nöjd??

Idag fyller flera människor som jag känner år!
Grattis Christina, Gerda och Uffe!
Och det är nån mera oxå, men jag kan inte komma på vem just nu...
Grattis på dig ändå!

Det är så vackert väder ute att vi måste pallra oss ut, kylan till trots.
Man kan ju gå in när det blir för kallt.

Det finns så många måsten, och om man ska hinna med allt hinner man ju inte leva livet.
Så jag gör bara de mest nödvändiga måstena:)
Resten kan vi ta senare.
Postat av: Anonym

Tack vännen! VIktigast är ju att dukommer ihåg mig :D ;) HA HA HAHA HAaaaaa

OCH en tårtbit av varje sort kan du dock klämma i dig, du behöver inte fika hemma :)

2008-11-13, 16:51:03 -
Postat av: Nina

..och Leif.Men jag antar att du inte är bästis med honom :-D fyller år alltså.

2008-11-13, 20:18:42 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!