Kylmä kallt

Idag är det bara -13 grader, men det känns rätt kallt ändå.
Sista vardagen på lediga veckan, och arbetsångesten smyger sig på.
Konstigt nog, för jag har inget emot att jobba när jag väl kommer dit!
Så det är säkert bara för att jag tror att man måste ha ångest som jag får det?

Försöker få på pojkarna kläder så vi kan gå ut och lufta oss, håller på att gå i taket med de små understimulerade gangstrarna.
Men när den ena vill, vägrar den andre. Suck!!

Mor min är på väg till IKEA och jag kommer inte på nåt som hon kan köpa till mig.
Några förslag? Anything??
Jag kommer komma på massor när hon har farit därifrån...

Nu SKA jag slänga ut bråkstakarna.
Postat av: Anonym

värmeljus

2008-11-14, 12:59:31 -
Postat av: nin

man behövr inget från ikea..förän man är själv där då behöver man en massa....

2008-11-14, 13:57:32 -
Postat av: Anonym

hmm värmeljus, en naggkavel och glödlampor...

2008-11-14, 14:49:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!