Man ska inte...

..jag vet, men idag var jag tvungen att jobba.
Så eftersom Max sov hela natten och inte hade feber så chansade jag och förde dem till dagis.
Med facit i hand var det kanske inte det bästa, men det gick ju.
Annars tycker jag verkligen att barnen ska få ta den extra lediga dan från dagis för att bli frisk, men sometimes you got to do what you got to do:(

Jo, det blev ett avsnitt av Greys innan ögonen föll ihop, men jag vet inte var min hjärna var igår?
Det var ju ett nytt avsnitt på tv och så går jag och kollar ett gammalt på DVD??
Började nästan hyperventilera när jag kom på det just innan jag somnade. Jäkla pucko!
Nå, har larmat på mobban på söndag då reprisen går:)

Anammade ett ganska bra visdomscitat igår dock: Wherever you go, there you are!
Klockrent!!

Nu har en liten vän här kommit in i tredje andningen eller nåt, så jag måste gå och söva honom innan hela huset rämnar.
Han bokstavligt talat klättrar efter väggar, OCH tak...

Hade sjokolade
Postat av: Nina

hej du gamla dam, om du vill ha en ny blogg så har jag filat på en bara du gillar blått och Lilla my.....är icke proffs men asså nu är jag less på att se den här sidan :D

2008-11-06, 21:00:55 -
Postat av: Nina

gå in på ninokalainen.blogg.se/testfanskapet

så ser den ut..om du vill ha den så står de hur du ska göra........ej så svårt......vi ser ju om det går.....

2008-11-06, 22:17:07 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!