Nattinatt

Nu ska jag gå och lägga mig, bara släcka datorn först.
Jag är så less på att den är här i det här kalla rummet.
Sitter m dunjackan på för att inte frysa lhjäl.
På lördag morgon far jag m ungarna till Kiruna och hälsar på,
Matilda kommer snart hem därifrån, honhar varit på nån föreställning som Hanna och hennes klass har ordnat.

Så jag väntar väl på henne innan jag lägger mig.
Postat av: Martina

Och snart är ni hos mig:)

Skönt det skall bli att du kommer igen Malin, skönta att prata med dig. Ja klart de är trevligt att lill malin också kommer:)

Skall baka goda lussebullar tills ni kommer.

2008-11-21, 12:52:14 -
Postat av: tilda

jasså jag är lill malin;)man jag håller med martina att det ska bli kul:P

2008-11-26, 18:08:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!