Och så kniiip...

...eller nåt sånt.
Var på styrkegympa i kväll, tog mig i kragen och masade mig faktiskt dit.
Är helt lealös i armarna.
Kunde ha sagt har ingen barnvakt, men Matilda och Petrus är ju faktiskt så stora att de kan vara bv en timma.
Och så hade lilleman redan somnat så det gick nästan smärtfritt.
Tills Petrus ringer och säger:
"- Philip har bajsat!"
Det var bara fem minuter kvar så jag sa att de fick försöka ordna det.
Och det gjorde de!:)

Men de fick bajs-tillägg på lönen!!!
Det är som en milstolpe i verkligheten: Jag har så stora barn att jag kan gå och träna om jag vill, fast Peter är på resa...

Jag måste vara gammal!

Sitter med droppande hår efter duschen, ska slänga mig framför tv:n och ett mini-maraton m Grey's igen.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!