Och så var den ledigheten slut...

Imorgon börjar allvaröqwqdfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
n6yyyyyyyyyyyyyuip ¨m

Ooops!
Max gjorde ett litet inlägg när jag pratade i telefon.

Ja, imorgon alltså.
Då måste vi jobba igen.
Den jobbiga veckan är det också.
Massa eftermiddagar på jobbet och så helgen på det.
Och typiskt nog så är Peter borta igen.

Men det ska nog gå.
Det gör det alltid.
Nu ska jag hänga upp en tvätt och mata i en ny.
Var tvungen att tvätta sängkläder igen

Hörde att nån var uppe i pojkarnas rum och sprang dit för att se till så Philip inte gör sin toalett i en garderob el dyl.
Det har liksom hänt ibland att han inte hittar rätt...
Men det var Petrus som stod där allmänt förvirrad:
"-Mamma, jag är blöt i kalsongerna?"
"-Jaha, då har du pissat på dig!"
"-Har jag?"

Så kollade jag i sängen och det var ju inte han som hade pinkat, det var Philip som var boven i dramat.
Men de ligger så tätt så det hade typ spridit sig till storebror åxå!
Så inte undra på att han var konfunderad..:)

Lilleman är ensam med sin mamma just nu, och då finns det ingen annan att retas med, så han är i full gång med att göra sattyg.
så nu ska han få hjälpa mig att städa undan lite i grovhallen.
Det blir lite för fullt med både sommar och vinterkläder för sex pers.

Så nu får jag väl lov att ta undan sommar outfiten?



Jag tycker det är lite snyggt faktiskt med pumpa lyktor!!
Även om det är lite suddigt:)
Postat av: nina

ehehe,jo lite smått ogillar jag sånt.Tomten är ju så töntigt och att man ska ha ångest inför julen och köpa julklappar, eller iaf vuxna människor som kräver klappar jävla adhdgamlíngar.Fast julmat kan jag ju äta men mat är ju alltid bara mat ändå :P

2008-11-02, 19:29:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!