Onsdag

Så var det huxflux onsdag!
Det gick verkligen undan den här veckan.
Jag har börjat beställa och boka julmaten nu.
På jobbet alltså!
Det ger mig sömnsvårigheter och tarmproblem.
Eventuellt även magsår.
Vi kommer att få äta prinskorv till mars hemma...

Tänkte vara och simma idag, men det får bli lite träning genom att städa istället.
Huset förfaller när jag jobbar, hur ska det bli när jag måste jobba heltid?
Och jag hade ju tänkt julpynta som smått ihelg, men nu ska vi kanske åka till Kiruna istället.
Jaja, vi ser ju.

Men nu måste jag gå och elda lite, så jag kan mysa framför Greys ikväll:)
Postat av: Nina

Javisst ni är så vääälkomna så:) ska försöka spara nåt gott åxå ;P ska ha lite kalas idag

2008-11-20, 10:47:39 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!