Ost och vin

Ikväll ska jag och en väninna gå och gratta en annan väninna på födelsedagen.
Hon ska fira m vin och lite ost och kex å sånt.
Jag får väl synda och äta några kex, för så mkt vin blir det inte.
Dels så jobbar jag imorgon...men även om så inte vore fallet hade det nog icke blitt så mkt av den varan för mig.
Mina käkmuskler krampar bara jag luktar på ett glas vin.
För sura saker, det där.

Ang min nya design, love it by the way, så har jag faktiskt provat ändra själv, Nina.
Men jag fattar ju nada av det där, helt omöjligt!
Kollade in designa din blogg-bloggen också, men det hjälpte inte.
Förlåt:(
Så tusen tack och bock till dig.

Nu ska jag fara och hämta min kåmpis så vi kan fira kåmpis 2
Postat av: Nina

Hehe ja det var så lite, det är inte så svårt att ändra med färgerna egentligen och så när tom jag fattade hu rman gjorde/en som nästan kan Paint typ:/



Nä vin är inget man njuter av att dricka, vitt vin går ju ner men..man ser inte så graciös när man dricker det direkt.

2008-11-08, 20:53:09 - URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Sussi

din sida bkev verkligen super duper fin!!

Vi får väl ta en vin provar kväll ja å du nångång





kramelikram min dam

2008-11-09, 14:27:31 - URL: http://frutsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!