VAB dag igen

Den här dagen har varit tuff.
Eller borde ha varit det om jag orkar känna efter.
Maxi-ponken som slocknade vid 7 igår, vaknade vid halv tolv och somnade inte om.
Förrän vid tre...
03,18 kom näste pojk och väckte sin mor ur dvalan, och trean strax därefter.
07,00 ringde väckaren och det var bara att börja denna låånga dag.
Tilda och Max sjuka.
Jaga barnvakt för varorna kommer idag, och nån måste jobba.
Så jag körde jobb 13,30-18,00
Och nu är jag helt färdig.
Men bara om jag känner efter.

Så då gör jag inte det, utan går och fixar kvällsis till barnen och hänger upp tvätten.

Sen sätter jag mig i tv-rummet och känner efter....om jag orkar kolla tv, eller om jag ska gå i säng.

Men det är så svårt att ge avkall på egentiden.
Hur trött jag än är:)

Postat av: Anonym

Vart det nå Greys ???

2008-11-06, 17:49:07 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!