Var är tomten?

När vi var hos Hennas mommo igår, hon har en MASSA tomtar, så trodde Max att det är jul nu.
Han vägrade gå hem, för han väntade på tomten...

Idag fyller en annan väninna år, grattis Katti på födelsedagen!
Vi var dit och blev bjudna på middag!
Förrutom att det var gott, så slapp jag laga mat själv idag, och kan ta dagens plan i morgon istället:)
Sparade en hel del tankeverksamhet, där minsann.
Att det ska vara så svårt att komma på vad man ska äta var dag.
Max har varit med sin kummi-Ida nästan hela dagen.
Hon är en sån fin tjej, jag är så glad att hon är vår lilla Ida!

Nu ska jag slänga bastarderna i badkaret och hoppas de blir lite renare inför en ny arbetsvecka.
Fattar inte varför de ska bråka så mycket när de är hemma.
Ibland känner jag att jag inte bryr mig om de slår varann sönder och samman, så kanske de slutar nångång.
Men det verkar inte funka det heller...
Postat av: Martina

Hej där kära vännen, kommer du och lill flickan till mig v49 eller? nyfiken ju så jag har nått att se framemot;)

2008-11-17, 15:45:31 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!